woensdag 2 januari 2008

Kuala Lumpur

Lieve thuisblijvers,


Voorlopig nog niet echt wereldschokkende dingen te melden, maar we willen jullie uiteraard wel al even geruststellen.
Vliegreis supervlot verlopen, iedereen uitgeslapen, niemand ziek, alle bagage ter plaatse, busje naar guesthouse was slechts een dik half uur te laat, ...
Kortom: het gedroomde begin van een ideale reis. Voeg daar nog een ruime, heerlijk geurende 'room with a view' (zie illustratie- opgelet: de ramen zijn NIET weggefotoshopt) aan toe en je beseft meteen dat je nu al stikjaloers op ons mag worden!

Selamat tinggal (voor de slechte verstaander: salut!)
Erika en Wouter

8 opmerkingen:

emilie_dieryck@hotmail.com zei

Globetrotters!
Blij te vernemen dat alles goed verlopen is. Benieuwd naar jullie reacties over Kuala Lumpur.
Ik lig momenteel met 39°koorts en'n witte angine in bed, tzal me leren m'n jasje niet aan te doen op oudejaarsavond, niet waar?
Succes met't vervolg en'n prettige reis!

Unknown zei

véééééééééééééééél plezier aldaar!

Sarah zei

Jaja in borneo zeker...daar is geen enkel bewijs van te zien op die foto...en ons een beetje jaloers maken zo...volgens mij zitten jullie in een jeugsherberg in A'dam, ik herken die bedden...of was het Berlijn??? ;-) besito

Sarah zei

Enne...Wouter??? Waar is ons Erie??? Nu durf ik zeker nie meer met u te gaan eten...

annick zei

I agree Sarah, die bedden hebben verdacht veel weg van onze Berlijnse stapelbedden. Dus jaloers?! Not yet! ;-) (OOoohh jawel hoor...)

Wouter en Erika zei

Wacht maar Sarah en Annickske... There's much much more to come!;-)
En Emilietje: heel veel beterschap! Laat je maar goed verzorgen door de man met de muts!:-)
x erie

Nath&Wout zei

Woutermaateken! Nice to hear from you! Bon, onze eindejaarsfestiviteiten op de Grote Markt hebben mij wel degelijk de das omgedaan, koorts, griep, en meer van dat fraais! Ik zei toch nog dat ik niet mee wou? Die scene was dus niet voor niets hé :-) Happy New Year ya'll :-)! Geniet er maar van aldaar & tot snel! Ciao, Nath & Wout

isabelle zei

Dag Sweetie,

Ik ben blij dat te horen of eerder te zien dat jullie het daar goed stellen!
Nog veel amusement en dikke toezen...